AKHIRNYA…

14 02 2007

Assalamualaikum & salam sejahtera.

Setelah beberapa bulan aku tidak mengaktifkan diri dengan dunia Forex…entah kenapa tetiba pula aku tefikir balik nak mengaktifkan diri …hehehehe…bukannya apa..sana sini ada saja kita dengar ‘bizniz’ baru..dengan % yang boleh menggugat sesiapa saja untuk ‘join’ bagi mendapatkan hasil yang lumayan…cepat..tapi sesiapa yang baru dengan Dunia ‘Online Investment ‘ ini perlu HATI – HATI…OPOSsstttt !!

Jangan terlalu ikut perasaan geng ! bahaya…dan satu lagi jangan TAMAK !…kuang kuang  kuang…

Dan perlu di ingat bahawa semua itu ada risiko dan diri sendiri kena tanggung…

 Hari ini [ 14 Feb 2007 ] – besstt pula ! sebab baru aku buka semula akaun e-Gold aku yang telah lama aku tak buka…hehehehe…skrg ni nak recall semula…FOREX KEMBALI LAGI….yaaaaaaa $$$ <— kekawan aku yang masih aktif sekarang – itu mereka dapat tiap – tiap hr…fuyoooo !

Kepada rakan – rakan semua yang aktif dengan ‘online investment’ semoga berjaya…

– Babai –


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

