TELEFON KU…

15 02 2007

Sudah masuk minggu ke 2…tapi telefon ku blum siap – siap…arrgghhh !..TeNsioN ! yang paling bestnyer..telefon ku kena antar lah pula Pg KL..huhuhuhu…

nokia1.JPGBila petang tadi [ 15feb2007 ] aku call tanya kat opis dorang di KOTA KINABALU…adalah seorg Jurucakap nie bagi tau ‘my phone’ belum lagi kena antar pg KL…aik aku pun heren..bila lagi dorang mau antar..dia kata ‘org yg buat’ tu sudah bercuti..aku tanya bila ‘org yang buat’ tu datang balik berkerja…kelam kabut dia lari – pura – pura kali atau dia buat – buat sibuk …masa tu kalau itu pun dia tidak tau…memang [ mau marah lah ni kunun ] lepas tu trus ‘ jurucakap’ ni bagi tau…aik, minta maaf baru kena bagi tau…sekali ‘check’ di KOMPUTER…[ sambil tersengeh – sengeh ]..sudah pula kena antar p KL

Nasib itu jawapannya…Lega aku skit..ni besok mau kasih ‘confirm’ lagi di KL dorang sudah terima ka tu aku punya ‘talipon’…

Yang bikin aku susah hati…ramai bizniz partner EA aku punya nombor ‘talipon’ di sana…skrg nie aku menghitung ari..bila kah ‘talipon’ ku kembali ke Kota Kinabalu…

nota :

bikin = buat


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

