Cuti…

17 02 2007

17 Feb 2007 : Cuti…heheheh bestnyer ! kemarin lepas ambil adik aku di Tuaran, terus pg KK…alamak ! jammed pula…rupa – rupanya ada ‘tamu’ sempena chinese new year…sempat juga kami jalan – jalan pg tgk di Pasar tu…bagi sesapa yang nak p sana bleh lah jalan – jalan ambil kesempatan terutama rakan – rakan yang bercadang untuk pg bercuti di Kota Kinabalu…lokasi ‘tamu’ di hadapan hotel le merideen…atau ringkasnya dekat pasar kraftangan kk tu…banyak juga lah barang yang di jual disana…kalau nak tau p tgk sendiri…tapi kena ingat…jln pastinya ‘jammed’…

aiks ! aku bangun lambat sebab semalam balik lewat…jumpa ‘my uncle’ bincang pasal EA…pagi ni pula aku kena hantar adik aku pg umah kakak aku di Kg Keramat [ KK ]…kira lambat sudah hantar adik aku…

hihihi…singgah jap di cyber !!! biasa ini aktiviti wajib aku…setiap hari. Lepas tu balik umah…petang nak ambil adik aku pula…yahooooooooo…kepada rakan – rakan yang balik kg…pandu dengan berhati – hati…semoga selamat sampai ke destinasi ..

..bayukk akan kembali lagi…babai !


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

