Ebiz ~ Handphone :: Penantian yang berakhir !

27 02 2007

27 Feb 2007 : akhirnya ! penantian saya berakhir hari ini…saya percaya mesti anda juga pernah merasai ‘ketiadaan handphone’ tak kira lah sama ada hilang, rosak…hantar servis…begitulah juga kesukaran saya selama ini kerana ketiadaan ‘handphone’…fuh !!! tu sebabnya saya rasa hepi sangat hari ini…hehehe !

Tapi bagi saya ini adalah satu ingatan…kerana buat pertama kalinya saya mengalami keadaan ini rasa mungkin ini adalah yang pertama dan terakhir bagi saya ‘ketiadaan handphone’…susah..memang susah !! kebanyakkannya di nombor – nombor penting rakan – rakan niaga saya ada di dalam tu…ceh ! [ padahal baru mahu mula ebiz ] tapi tu lah sekali buka tadi memang hilang semua nombor – nombor tu …tu pasal bila ada member – member mesej atau call saya tak tahu sapa ?! minta maaflah yer !

oklah berbalik kepada Ebiz nie…sekarang ni saya baru mula menggumpul bahan, cuba untuk mencari sumber rujukan berkenaan dengan ebiz nie…rasa macam best pula bila baca ramai di antara rakan – rakan di Malaysia ini khusunya yang sudah mula bergiat aktif dengan Bizniz Internet ini…

Dah selalu lepak di cyber…mungkin inilah salah satu lagi cabang untuk sesapa saja termasuk saya yang berkeinginan untuk menjana pendapatan di Internet...terima kasih kepada Smartzul dan rakan – rakan lain yang mana telah memberikan panduan @ ilmu berkenaan dengan bagai mana kita Boleh mendapat / menjana pendapatan melalui internet…

Sekarang nie saya nak kena fahamkan dulu ebiz…perancangan memang dah ada… tapi sebelum itu kena timba ilmu…sambil – sambil tu kling ! klilng ! [ idea ebiz saya  ]…memang dah tak sabar…tapi tunggguuu !!!

ps : apapun yang kita lakukan, yang penting kita kena ada ASAS…sapa yang terbaca blog ni bagi rakan – rakan ebiz yang dah PRO pasti akan tersenyum [ macam pernah dengar jer ayat tu ]

wassalam


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

