DEMAM AKADEMI FANTASIA 5

11 03 2007

af-tu.JPG

‘Menuju puncak….‘ hah ! pastinya ramai juga yang meminati Akademi Fantasia !! yang sedang menantikan kehangatan / bahang AF ini

Dan telah pun berlangsung tirai akademi fantasia Bahagian 1 pada hari Sabtu 10 Mac jam 8.30 malam…seperti biasa bersama dengan Aznil HJ Nawawi !!! [ stop lagi program MACAM – MACAM AZNIL ] hehehehe !!!

Dan bahagian 2 Tirai AF5 pada malam ahad 8.30 malam…masa ni lah kita dapat tengok reaksi – reaksi calon – calon AF5 yang apabila mereka di beritahu bahawa mereka adalah salah seorang peserta AF musim ke 5 ini…ada juga yang menangis sampai nak pitam…issshhh…isshh…sebab tak percaya ni !! apa tidaknya calon – calon AF yang hadir audition pun ramai…cecah juga 5000 orang…!

aik..apa pula bayukk crita pasal AF ni ? hahahah opstt !!! – sebenarnya ramai yang TIDAK TAHU…bila bermulanya AF ni…ada orang yang akan tersenyum lebar…kenapa ?!! sebab masa AF ni lah juga mereka mengambil kesempatan untuk menjana lebih pendapatan…sapa?…aik salah satunya sapa – sapa yang ada restoran / warung atau mana – mana lah tempat lepak yang ada ASTRO…dan juga kedai – kedai yang menjual PREPAID KAD…betulkan?

bak kata orang sambil meyelam minum air…manalah tau masa – masa sibuk nak tonton AF dan nak Afundi tu…tiba – tiba reload habis. Jangan risau, sebab mulai sekarang anda tak perlu risau siang / malam dan di saat – saat kecemasan [ kedai prepaid tutup ] sebab segalanya pasti akan terjawab…dengan adanya :: kedaireloadonline ::

Agent di perlukan di seluruh malaysia !!! jadi jangan lepaskan peluang serati kami sekarang !!! afundi – afundi juga…sambil afundi anda dapat income sendiri…fuyoo..best nyer!!!

wokey lah…bab pasal AF ni nanti kita sambung lagi…pasti hangat…kerana kita menyaksikan siapakan yang bakal menjadi Juara AF5…masih terlalu awal untuk menentukannya…kita tungggguuuuu !!!!

…akan bersambung !

wassalam !


Tindakan

Information

3 responses

12 03 2007
akademifantasia5

akademi fantasia 5 nie macam kurang menyengat je.. tak tau la.. tgk studen2 pun.. mcm gedik je lebih

20 03 2007
nisha

sokong 100% pemilihan roslan sebagai pengetua kali ni…tegas memberikan tunjuk ajar… cuma tidak perlu memberi muka kpd pelajar2 musim ini kerana mereka kelihatan tidak berkualiti seperti musim2 yg lepas…. bakat tidak semulajadi & hanya mempunyai rupa…bg saya itu tidak penting

21 03 2007
bayukk

Sapa – sapa ader tengok konsert AF5 yang pertama kali…ramai juga orang yang tak puas hati dengan ‘muzik’ pada malam tu…sapa nak jawab? !!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: