AKU & HANDPHONE

21 03 2007

Apakabar? hah!!! sekarang ni memang best sangat sebab masa saya tengah hadir kursus baru – baru ni di Shah Alam …tak sangka sempat juga rakan – rakan saya order prepaid…semua nak minta ‘urgent’…tapi apa nak di risaukan…semuanya hanya di hujung jari, saya hanya ‘transfer’ kan saja dari Handphone nokia saya tanpa perlu pergi ke mana – mana…bestkan?!!! tak percaya cubalah !!

Bagi  rakan – rakan yang baru baca blog ini…hah !! bolehlah kiranya anda membaca ‘cerita – cerita saya’ saya yang terdahulu bagaimana handphone boleh menjana pendapatan anda…nak tau lebih lanjut klik :: disini ::

– bayukk-

KK – ShahAlam – KL – KK


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

